lead_image

Egy igazi “Game On” készülék, ami hozzásegít a győzelemhez

A Honor Play igazi “Game On” telefon, amit győzelemre hangoltak. A videojátékok világában ma a mobiljátékok dominálnak, és az elmúlt évtizedben nőtt az okostelefonok grafikai feldolgozó képességének igénye. 


lead_image

Népszerű mobiljátékokkal kötött stratégiai partnerséget a Honor Play

A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand stratégiai partnerséget kötött a PUBG Corp.-al és a GAMELOFT-tal, a két piacvezető játékfejlesztő céggel. A Honor, valamint a PUBG MOBILE és az Asphalt 9: Legends forradalmasítja a mobiltelefonos játékvilágot. 


lead_image

Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályázat

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, influencer kampányokat, marketing és technológiai megoldásokat 25 kategóriában várja a szakmai zsűri október 30-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség megmérettetni digitális marketinged!


lead_image

A fejlődő országban a lányok mobilhasználata jóval alacsonyabb, mint a fiúké

A Girl Effect és a Vodafone Alapítvány megbízásából készült tanulmány 25 országban, többek között Indiában, Tanzániában, Dél-Afrikában, Nigériában és Bangladesben mérte fel a kiszolgáltatott helyzetben lévő lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését. 


lead_image

Megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport

Több mint másfél éves tárgyalássorozatot követően hosszú távú stratégiai együttműködés veszi kezdetét az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport között, amelynek első elemeként közösen fejlesztik és üzemeltetik a „Spíler Extra” videostreaming alkalmazást. A TV2 Csoport egy komplex nemzetközi piacelemzést követően választotta stratégiai partneréül a vállalatot, amely hazánkban élen jár a streaming megoldások területén – jelenleg a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterének biztosításával igazolja, hogy világszínvonalú high-tech megoldásokat kínál.


lead_image

Belépő szintű PowerVault tárolók a kis- és középvállalkozásoknak

A Dell EMC bemutatta a Dell EMC PowerVault ME4 sorozatot, a belépő szintű tárolók következő generációját kis- és középvállalkozások számára. Az új termékcsalád teljes körű vállalati szolgáltatásokat kínáló, egyszerű, gyors és megfizethető opció, amely segíthet a szervezeteknek korszerűsíteni az informatikai folyamatokat, és növelni az alkalmazásaik teljesítményét. Az IDC adatai szerint a Dell 31,6 százalékos bevételrészesedése a belépő szintű külső tárolók szegmensében nagyobb, mint az utána következő hat versenytársé együtt*. Világszerte több mint 400 000 PowerVault egység működik.


lead_image

Itt az újgenerációs HP Sprocket

A megújult, immár több színben is elérhető HP Sprocket hordozható zsebnyomtatóval egyszerre akár több felhasználó nyomtathatja ki a mobiltelefonjával készített képeket akár azonnal.


lead_image

Partnerségre lépett a Logiscool és a Da Vinci Media

A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában. Az első ottalvós bulit október 13-ra, a Da Vinci TV új sorozatának premierdátumára időzítették.


lead_image

Prágában bemutatták a Honor 8X-et

A Honor csütörtökön Prágában bemutatta a Honor 8X-et: az okostelefont, amely ötvözi a fejlett technológiát és az esztétikus formát. 


lead_image

Kibővül a Razer Blade 15 termékcsaládja

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája, a nagysikerű Razer Blade 15 gaming laptopjának egy új alapmodelljét, valamint egy limitált kiadását jelentette be, hogy alacsonyabb kezdőáron feleljen meg az esport versenyzők és a kreatív szakemberek által támasztott igényeknek.


lead_image

A Razer új tartozékaival immerzív élményeket hoz a mobiltelefonokra

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája a mai napon - a vadonatúj Razer Phone 2-vel együtt - bejelentette a mobil szórakoztató- és játékélményt kiegészítő Razer Raiju Mobile és a Razer Hammerhead USB-C ANC termékeinek megjelenését.


lead_image

Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat

Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt. 


lead_image

Örökítsd és oszd meg az élményeidet a saját szemszögedből!

A Samsung Electronics bemutatta a Galaxy A9-et, az okostelefont, amely 4 hátlapi kamerával és számos olyan funkcióval felszerelve érkezik, amelyekkel a legtöbbet hozhatod ki a napodból.


lead_image

Megemelte az internet sebességét a UPC

A Happy Home csomagajánlatok megújításával egyidőben másodpercenként 150, illetve 300 megabitre emelte az internet kezdő sebességét a UPC. Az új Wifi Power Pack rendszer segítségével pedig lehetőséget biztosítanak a wifi jelerősségének és lefedettségének az eddigieknél sokkal egyszerűbb növelésére is, annak érdekében, hogy otthonuk minden szegletében zavartalanul élvezhessék a szolgáltatást az ügyfelek.


lead_image

Vasárnapig tart a világ egyik leglátványosabb és legnépszerűbb fényművészeti rendezvénye

A fényművészek különleges videotechnológiával alakítják át a berlini látványosságokat művészi alkotásokká. Az október 5. és 14. között megrendezésre kerülő, nemzetközileg is elismert esemény ismét több milliós, a világ minden részéről származó közönséget kápráztat el. A versenyen Magyarországot – egy nemzetközi szavazás eredményeként – a Kiégő Izzók (Glowing Bulbs) elnevezésű csapat képviseli. 


lead_image

20 éves a magyar Nokia

Katasztrófahelyzetben mobilhálózattá alakítható hátizsák, valós idejű információmegosztással az autók közötti kommunikációt lehetővé tevő mobilalkalmazás, Rubik-kocka a kiterjesztett valóságban – íme néhány azok közül a jövőbemutató technológiai újításokból, melyeket magyar szakemberek fejlesztenek a budapesti Nokiaban. A finn tech óriás éppen 20 éve alapította meg hazai kutató és fejlesztő központját, ebből az apropóból a cég háromnapos rendezvény keretében mutatja be a 25 legfontosabb Magyarországon fejlesztett innovációját.


lead_image

Egy ruhakollekció kizárólag mobiltelefon segítségével

A divatiparban nehéz újat mutatni, a francia tervezőnek, Aurélie Fontan-nak mégis sikerült: megalkotta az első olyan kapszula kollekciót, amelyet kizárólag okostelefon segítségével tervezett meg és gyártott le. 


lead_image

Többet használjuk a mobilunkat fényképezésre, mint telefonálásra

Állandóan a zsebünkben van: erről e-mailezünk, ez az ébresztőóránk, erről hallgatunk zenét, ezen böngészünk, ezen használjuk a navigációt, a naptárat, a közösségi médiát, ezzel fotózunk és videózunk. Az elmúlt évek során mobiltelefonunk egyre többet kínál, és az új funkciók sora mellett néha háttérbe szorul, hogy eredetileg mire is találták ki a készüléket. Az LG legújabb felmérése szerint a mobil eredeti funkciói hivatalosan is háttérbe szorultak: többet használjuk fotózásra, mint telefonálásra a készüléket.


lead_image

Személyes adatok az eBay-ről

A néhány hónapja hatályba lépett GDPR értelmében a magánszemélyeknek jogukban áll személyes adataik törlését kérni az azokat tároló vállalatoktól, így az adattörlés központi szerepet játszik a rendeletnek való megfelelésben. 


lead_image

Decembertől ingyenesen elérhető a LiveRobe

Molnár Nini és Angyal Ivett egy influencer gardróbvásár keretein belül mutatta be új alkalmazásuk koncepcióját. A LiveRobe célja, hogy a second hand népszerűsítésével és kis butikok támogatásával vegye fel a harcot a fast fashion környezetünkre és tehetséges feltörekvő dizájnerekre, kisebb divatipari vállalkozókra gyakorolt negatív hatásaival szemben. Az egyetemi szakdolgozatban megálmodott közösségi média alapú piactér a Hiventures inkubációs programjának köszönhetően már idén decemberben ingyenesen elérhető lesz.

Következő oldal